פרסום סרטונים מצליחים ביוטיוב
איך מנהלים קמפיין יוטיוב מוצלח?
ניהול הקמפיין מתבצע דרך מערכת המודעות של גוגל – Adwords. גוגל היא הבעלים של יוטיוב ויש להם ממשק פרסום משותף. כדי להחליט על גובה התקציב וכדי לבנות קמפיין מצליח ביוטיוב כדאי לקבל ייעוץ מקצועי מהמומחים שלנו. כמו בכל קמפיין, יש חשיבות לאיכות התוכן של המודעה ולחלוקה נכונה של התקציב והתאמה לקהל היעד. החברה שלנו מתמחה בניהול קמפיין פרסום ב-YouTube ואנחנו מזמינים אתכם להתחיל בקמפיין מנצח עוד היום.
לקבלת הצעת מחיר
לקבלת הצעת מחיר
לקוחות מספרים
שלום נחמיאס‏
״תוצאות מדהימות,עם עובדות אני לא מתווכח ! באינפינס עושים זאת נכון ובמקצועיות.״
אבי אסייג אול.איי.טי
״תודה רבה על אתר החדש www.allit.co.il .צוות אינפינס מקצועי חדשן קשוב ויצירתי . ממש מרוצים תודה רבה ״.
זאב גולן
״כמנהל וותיק המכיר היטב את נושא הדיגיטל בכלל והקמת האתרים הפרט, ברצוני לציין במיוחד את יאיר והצוות שלו. עסק מקצועי, מוכשר והוגן מאוד״
סיגל סטודיו טושה
״רוצה לשתף ולפרגן לצוות מדהים שהולך איתי יד ביד ..קשוב לרצונות מגשים חלומות …השירות מהיר יעיל ומקצועי … יאיר איש מדהים …שיודע להקשיב לתת עצה ולהיות עבורך אני מרוצה …רוצים גם …זה הזמן להתקשר ולהתחיל …ההצלחה בטוחה״
Ohad Bahagali
״יאיר טיפל בתיק הפרסום של "שדות-קטיף תותים" במשך מס' חודשים. מיותר לציין, שהחשיפות, הלייקים וכפועל יוצא, מס' הלקוחות עלה בצורה ניכרת.״
אלמוג מטבחי יוקרה
לפני 3 שנים הקמתי אתר עם אינפינס מיתוג עסקי ללא כל רקע בתחום וללא ספק הצלחה ענקית .מפעל מטבחים שמתנהל רק מקידום אינטרנטי פרסומי חי ובועט וממשיך להתפתח בצורה מופלאה הודות למקצועיות של אינפינס .שירות , אמינות , ומקצועיות ברמה אחרת .הבוטיק של קידומי האתרים …

YouTube היא אחת מהפלטפורמות הפופולריות ביותר ברשת. אפשר למצוא בה קטעי וידאו מכל הסוגים – החל מקליפים של מוזיקה, סרטונים מצחיקים ומבדרים ועד פוסטים מרגשים בווידאו של אנשים שונים.

עם פרסום ביוטיוב תוכלו להגיע לאלפי ומיליוני צפיות. ניתן לתרגם את הפופולריות הזו להצלחה עסקית באמצעות פרסום ב-YouTube.

איך מפרסמים ב-YouTube?

ישנן כמה דרכים ליצור מודעות בפלטפורמה הזו. הדרך הראשונה היא יצירת פרסומות וידאו שמוקרנות לפני שהצפייה בסרטון מתחילה. ניתן להחליט על אורך הפרסומת, ובדרך כלל יש לצופה אפשרות לדלג עליה לאחר כמה שניות. מדובר בכלי שיווקי יעיל ביותר, כאשר הוא מבוצע בצורה טובה. יש לפרסומות אלו אפקט דומה לפרסומות שמופיעות בטלוויזיה ובקולנוע.

דרך שניה היא יצירת מודעות טקסטואליות שמוצגות כשכבה נוספת על גביי הסרטון שבו צופה המשתמש. כך ניתן ליצור פרסום בצורה קלה יותר מאשר יצירת פרסומת וידאו.

הדרך השלישית היא יצירת מודעות שמופיעות בתוצאות החיפוש של YouTube או לצד הסרטונים המוצגים.

כדי לדעת מה היא הדרך הטובה ביותר עבורכם לבצע פרסום  ביוטיוב, ראשית יש לתכנן  תקציב ולהבין את המשאבים שעומדים לרשותכם. יצירת מודעה טקסטואלית היא זולה יותר וקלה יותר לשימוש על ידי המפרסם. לעומת זאת, יצירת סרטון פרסומת יכולה להיות יקרה יותר, אך מביאה תוצאות טובות בהרבה.

טעימה קטנה מבין לקוחותינו