בניית אתרי וורדפרס

בניית אתרי וורדפרס - אתרי תדמית, קטלוג ומסחר

באמצעות שירות לפיתוח האתרים לעסקים וחנויות אינטרנטיות, המתבססים על ממשק WORDPRESS מתקדם, מהיר וידידותי למשתמש, תוכלו להרחיב ולהגדיל את מעגל הלקוחות שלכם בצורה המהירה והיעילה ביותר. אנו מתמחים בפיתוח אתרי תדמית, אתרים קטלוגים ואתרי מכירות לעסקים בעיצוב עכשווי ומודרני המתאים לכל סוגי המכשירים. בניית אתרים בוורדפרס הוא אחד מהשירותים המרכזיים אשר אנחנו נותנים והצוות שלנו בעל ניסיון רב בתחום. שגר את העסק שלך אל העתיד.

לקבלת הצעת מחיר
פרויקטים נבחרים
לקבלת הצעת מחיר

לקוחות מספרים

שלום נחמיאס‏
״תוצאות מדהימות,עם עובדות אני לא מתווכח ! באינפינס עושים זאת נכון ובמקצועיות.״
אבי אסייג אול.איי.טי
״תודה רבה על אתר החדש www.allit.co.il .צוות אינפינס מקצועי חדשן קשוב ויצירתי . ממש מרוצים תודה רבה ״.
זאב גולן
״כמנהל וותיק המכיר היטב את נושא הדיגיטל בכלל והקמת האתרים הפרט, ברצוני לציין במיוחד את יאיר והצוות שלו. עסק מקצועי, מוכשר והוגן מאוד״
סיגל סטודיו טושה
״רוצה לשתף ולפרגן לצוות מדהים שהולך איתי יד ביד ..קשוב לרצונות מגשים חלומות …השירות מהיר יעיל ומקצועי … יאיר איש מדהים …שיודע להקשיב לתת עצה ולהיות עבורך אני מרוצה …רוצים גם …זה הזמן להתקשר ולהתחיל …ההצלחה בטוחה״
Ohad Bahagali
״יאיר טיפל בתיק הפרסום של "שדות-קטיף תותים" במשך מס' חודשים. מיותר לציין, שהחשיפות, הלייקים וכפועל יוצא, מס' הלקוחות עלה בצורה ניכרת.״
אלמוג מטבחי יוקרה
לפני 3 שנים הקמתי אתר עם אינפינס מיתוג עסקי ללא כל רקע בתחום וללא ספק הצלחה ענקית .מפעל מטבחים שמתנהל רק מקידום אינטרנטי פרסומי חי ובועט וממשיך להתפתח בצורה מופלאה הודות למקצועיות של אינפינס .שירות , אמינות , ומקצועיות ברמה אחרת .הבוטיק של קידומי האתרים …

אינפינס, משרד שיווק ופתרונות דיגיטליים, בעל מקצועיות ניסיון רב בניית אתרי וורדפרס לעסקים קטנים עד גדולים. אנחנו מציעים שירות של בניית אתרים אטרקטיביים וחדשניים בכל התחומים ומכל הסוגים. האתרים שאנחנו בונים נבנים בהתאמה אישית מלאה לצרכים של הלקוחות שלנו וכוללים דגש על חוויית משתמש מצוינת והתאמה מלאה לעולם קידום האתרים.

אנחנו מבינים שאתר אינטרנט הוא כלי שיווקי משמעותי בעל פוטנציאל עסקי רב, ובהתאם בונים אתרים שיודעים למשוך לקוחות ולמתג את העסק בצורה הטובה ביותר.

בניית אתרי וורדפרס: המפתח לנוכחות מקוונת מרשימה ומקצועית

וורדפרס הוא מערכת ניהול תוכן בקוד פתוח המאפשרת בניית אתרי אינטרנט בצורה גמישה ומותאמת אישית. מאז ההקמה שלה בשנת 2003, וורדפרס הפכה לאחת הפלטפורמות הפופולריות ביותר לבניית אתרי אינטרנט, הן לבלוגים פרטיים והן לאתרי עסקים מסחריים. הממשק הידידותי של המערכת, יחד עם האפשרות להתקנת מגוון הרחבות (plugins) וערכות עיצוב (themes), הופך את וורדפרס לבחירה האידיאלית לרבים. חברתנו מתמחה בבניית אתרי וורדפרס מקצועיים ומותאמים אישית, בהתחייבות לאיכות, יציבות ועיצוב מרשים. 

בניית אתרי תדמית

אתר תדמית הוא אתר שמשמש כתעודת זהות דיגיטלית של העסק. אנחנו מתמחים בבניית אתרי תדמית בהתאמה אישית עם עיצובים ייחודיים. תהליך בניית האתר מתחיל בתשאול יסודי ומעמיק של הלקוח שלנו ובניית מסמך אפיון אתר שעל בסיסו אנו עובדים. אתרי התדמית שלנו כוללים את כל מה שדרוש כדי לקדם אותם בצורה אורגנית בגוגל.

בניית אתרי קטלוג

אתרי קטלוג מאפשרים לעסק להציג את המוצרים שלו בצורה מפורטת ולאפשר ללקוחות הפוטנציאליים להתרשם בצורה הטובה ביותר ממה שיש לו להציע. בניית אתרי וורדפרס נעשית תוך ירידה לכל הפרטים הקטנים בהתאם לצרכי הלקוח ולאפיון האתר – עד הפיקסל האחרון.

אתרי הקטלוג מאופיינים בדגש על חוויית משתמש מעולה ועל עיצוב אטרקטיבי תוך הדגשה מלאה של פריטי הקטלוג השונים. אתרי הקטלוג מותאמים גם הם לביצוע קידום אתרים אורגני – כך שהלקוחות שלכם יוכלו למצוא אתכם בקלות.

בניית אתרי מכירות

הלקוחות שלכם קונים היום באינטרנט – זוהי כבר עובדה. לכן אתם צריכים להתקדם ולהתחיל למכור את המוצרים שלכם באמצעות חנות וירטואלית. בניית אתר WordPress הוא ללא ספק הפתרון.

אנחנו מבצעים בניית אתרי מכירות בעזרת מערכת WordPress מקצועית שמכילה את כל מה שדרוש לכם כדי לנהל חנות אונליין מצליחה. המערכת כוללת התממשקות לחברות סליקה, שליחת חשבוניות, יצירת מועדוני חברים ושימוש בקופונים ובמבצעים.

למה בעצם צריך אתר אינטרנט?

יש הרבה סיבות למה אתם צריכים אתר אינטרנט. אתר הוא הפנים המקוונות של העסק, וחשוב שתעשו רושם ראשוני טוב. להלן הסיבות המובילות מדוע אתם צריכים אתר אינטרנט.

הפנים של העסק

כאשר לקוחות פוטנציאליים מחפשים מידע על העסק שלכם, סביר להניח שהם יחפשו קודם את האתר שלכם. האתר שלכם הוא הרושם הראשוני שיהיה ללקוחות פוטנציאליים שלכם, לכן חשוב לוודא שהאתר נראה מקצועי ונותן למבקרים את המידע שהם מחפשים.

הצגת המוצר או השירות שלכם

האתר שלכם הוא מקום מצוין להציג את המוצרים או השירותים שלכם. אתם יכול לכלול תמונות, סרטונים ותיאורים של המוצרים או השירותים שאתם מציעים כדי לתת ללקוחות פוטנציאליים מושג מה יש לכם להציע.

אם אין לכם אתר אינטרנט, אתם עלולים להפסיד מכירות והכנסות פוטנציאליות.

אתר אינטרנט מאפשר ללקוחות ללמוד על החברה שלכם

האתר שלכם הוא מקום מצוין לספר ללקוחות פוטנציאליים על החברה. אתם יכול לכלול מידע על חזון החברה, המשימה והערכים שלכם.

זוהי דרך מצוינת להתחבר ללקוחות פוטנציאליים ולבנות אמון. אם אין לכם אתר אינטרנט, לקוחות פוטנציאליים לא יוכלו ללמוד על החברה שלכם ומה מייחד אתכם משאר המתחרים.

זכרו שהאתר שלכם אינו מיועד רק ללקוחות פוטנציאליים. זוהי גם דרך מצוינת לשמור על קשר עם הלקוחות הקיימים שלכם. אתם יכולים ליצור בלוג, ניוזלטר וקישורים למדיה חברתית באתר כדי לעדכן את הלקוחות שלכם במה שחדש אצלכם.

יצירת קשר

האתר שלכם צריך לכלול את פרטי הקשר שלכם כדי שלקוחות פוטנציאליים וקיימים יוכלו ליצור איתכם קשר בקלות. זה חשוב לבניית קשרים עם לקוחות ומתן שירות לקוחות.

הכללת טופס יצירת קשר באתר שלכם זאת דרך מצוינת להקל על לקוחות ליצור איתכם קשר. הם יכולים למלא את הטופס ולשלוח אותו, ותקבלו את ההודעה שלהם בדוא"ל.

בנוסף, אתם יכולים גם לכלול לייב צ'אט באתר כך שלקוחות פוטנציאליים וקיימים יוכלו לשוחח איתכם בזמן אמת. זוהי דרך מצוינת לספק שירות לקוחות מצוין ולבנות קשרים עם לקוחות.

היסטוריה

האתר שלכם הוא מקום מצוין לחלוק מידע על ההיסטוריה של החברה. אתם יכול לכלול את הסיפור של איך החברה שלכם נוסדה, כמו גם מידע על הצמיחה שלה לאורך השנים.

בנוסף, אתם יכולים גם להשתמש באתר כדי לשתף מידע על האנשים שעובדים בעסק שלכם.

אם אין לכם אתר אינטרנט, לקוחות פוטנציאליים לא יוכלו ללמוד על האנשים שעובדים בחברה שלכם ומה הכישורים שלהם.

למה דרך וורדפרס?

וורדפרס היא מערכת ניהול תוכן פופולרית שעוזרת ליצור ולנהל אתר אינטרנט בקלות. וורדפרס משמשת מיליוני אנשים ברחבי העולם, וזו פלטפורמה מצוינת לבנות דרכה אתר אינטרנט.

אטרקטיביות וחדשנות

צוות המעצבים והמפתחים שלנו מומחים ביצירת אתרי וורדפרס מותאמים אישית שהם גם אטרקטיביים וגם חדשניים. נוכל לעבוד יחד כדי ליצור אתר ייחודי המתאים באופן מושלם למותג ולצרכים שלכם. מכיוון שאנחנו תמיד מעודכנים בטרנדים האחרונים של וורדפרס, אתם יכולים להיות בטוחים שהאתר שלכם יישאר רענן לאורך שנים.

נבנה מתוך מחשבה על SEO

כפי שיודע כל מי שאי פעם ניסה לבנות אתר אינטרנט, יצירת אתר שהוא גם אטרקטיבי וגם פונקציונלי יכול להיות אתגר לא פשוט. גם אם אתם מסוגלים לבנות אתר שנראה טוב, זה יכול להיות קשה לגרום לאנשים למצוא אותו. זה המקום שבו וורדפרס נכנסת לתמונה. וורדפרס היא אחת מהפלטפורמות הפופולריות ביותר לבניית אתרים מסיבה מסוימת: היא קלה לשימוש ובנויה מתוך מחשבה על SEO (קידום אתרים). אתם יכולים להיות בטוחים שהאתר שלכם יעוצב למשוך תנועה למנועי חיפוש. בנוסף, צוות המומחים שלנו יעזור לכם לבחור את התוספים והפיצ'רים הנכונים כדי להבטיח שהאתר שלכם יהיה ידידותי למשתמש ככל האפשר.

אינפורמטיביות

לבסוף, אנו מבינים שאתר אינטרנט אינו רק כלי שיווקי; זו גם דרך לתקשר עם לקוחות. זו הסיבה שאנו בונים אתרי וורדפרס אינפורמטיביים וקלים לקריאה. אנו כוללים תיאורים ברורים ותמציתיים של מוצרים ושירותים, כמו גם פוסטים ומאמרים מועילים בבלוג. בנוסף, אנו מקפידים להשתמש בתמונות ובסרטונים באיכות גבוהה כדי להחיות את התוכן שלכם.

טעימה קטנה מבין לקוחותינו