קידום אתרים אורגני בגוגל

רוצים להתקדם? אנו מתחייבים לעמוד ראשון בגוגל!

מדוע כדאי לבצע איתנו קידום אתרים אורגני בגוגל?

  • אנו נדאג לכך שהאתר שלכם יהיה זה שיופיע בעמוד הראשון בתוצאות החיפוש של גוגל – בהתחייבות!
  • נפיק לך דוחות חודשיים על מנת לערב אותך בתהליך ולהראות לך את ההתקדמות.
  • אנו מתחייבים לך חוזית לתוצאות.
  • קידום אתרי וורדפרס ע"י מקדם אתרים בגוגל בעל ניסיון רב.
  • אצלנו מצמידים אליך מומחה SEO לקידום אתרים אורגני בגוגל.
  • אנו ניקח אך ורק פרויקטים שאנו בטוחים שיש ביכולתנו להצליח בהם.
  • אנו נדאג להגדלת קהל הלקוחות שלכם ע"י חשיפה לקהלי היעד הרלוונטים עבורכם.
  • אנחנו עושים זאת מעל 10 שנים וזה תחום ההתמחות העיקרי שלנו.
  • צוות מקצועי הנותן פתרון לשיפור חווית המשתמש, עיצוב ופיתוח אתרים.
לקבלת הצעת מחיר

פרויקטים נבחרים

לקבלת הצעת מחיר

לקוחות מספרים

שלום נחמיאס‏
״תוצאות מדהימות,עם עובדות אני לא מתווכח ! באינפינס עושים זאת נכון ובמקצועיות.״
אבי אסייג אול.איי.טי
״תודה רבה על אתר החדש www.allit.co.il .צוות אינפינס מקצועי חדשן קשוב ויצירתי . ממש מרוצים תודה רבה ״.
זאב גולן
״כמנהל וותיק המכיר היטב את נושא הדיגיטל בכלל והקמת האתרים הפרט, ברצוני לציין במיוחד את יאיר והצוות שלו. עסק מקצועי, מוכשר והוגן מאוד״
סיגל סטודיו טושה
״רוצה לשתף ולפרגן לצוות מדהים שהולך איתי יד ביד ..קשוב לרצונות מגשים חלומות …השירות מהיר יעיל ומקצועי … יאיר איש מדהים …שיודע להקשיב לתת עצה ולהיות עבורך אני מרוצה …רוצים גם …זה הזמן להתקשר ולהתחיל …ההצלחה בטוחה״
Ohad Bahagali
״יאיר טיפל בתיק הפרסום של "שדות-קטיף תותים" במשך מס' חודשים. מיותר לציין, שהחשיפות, הלייקים וכפועל יוצא, מס' הלקוחות עלה בצורה ניכרת.״
אלמוג מטבחי יוקרה
לפני 3 שנים הקמתי אתר עם אינפינס מיתוג עסקי ללא כל רקע בתחום וללא ספק הצלחה ענקית .מפעל מטבחים שמתנהל רק מקידום אינטרנטי פרסומי חי ובועט וממשיך להתפתח בצורה מופלאה הודות למקצועיות של אינפינס .שירות , אמינות , ומקצועיות ברמה אחרת .הבוטיק של קידומי האתרים …

קידום הוא מושג גדול אך קידום אתרים אורגני בגוגל הוא בעצם מה שמאפשר ללקוחות שלכם למצוא אתכם בקלות בזמן החיפוש בגוגל. גם אם יש לכם כבר אתר – אם אתם לא מופיעים במקומות הראשונים בחיפושים הרלבנטיים לכם – אין לכך כל משמעות.

למה חשוב לבצע פעולה זו?

קידום אתר בגוגל מאפשר לכם לקחת צעד אחד קדימה את מאמצי השיווק הדיגיטלי שלכם. זהו ערוץ פרסום לכל דבר. אם הלקוחות שלכם מחפשים את המוצר שלכם בגוגל ולא מגיעים לאתר שלכם – אתם צריכים להתחיל לשפר את קידום האתרים האורגני שלכם.

בעזרת קידום אורגני ניתן להגיע לחשיפה הרבה יותר גדולה של העסק. זוהי לא סתם חשיפה, מדובר בחשיפה לקהל לקוחות רלבנטי שבאמת מחפש את מה שיש לכם להציע.

מהם השלבים בתהליך הקידום?

כאשר אנו עושים קידום אתרים בגוגל נתחיל בשיפור האתר הקיים, בתהליך שנקרא בשפה המקצועית "אופטימיזציה". התהליך כולל שיפור מבנה הקוד של האתר, הוספת תכנים רלבנטיים ומקוריים בפורמט שמדבר "בשפה" של גוגל, והגדלת נפח הגלישה באתר באמצעים נוספים.

בנוסף, התהליך כולל ביצוע מחקר מילות מפתח. כלומר, מציאת ביטויי החיפוש שרלבנטיים לעסק שלכם והוספת תכנים ייעודיים לאתר בהתאם למילות החיפוש האלו. כך ניתן לשפר את המיקום של האתר בתוצאות החיפוש ולפנות לקהל לקוחות רלבנטי.

קידום אורגני הוא חלק בלתי נפרד משיווק היום, כל עסק חייב היום קידום אתרים אורגנים על מנת להיות בעניינים, כל עסק שלא עשה קידום אתר בגוגל חייב לעשות זאת בהקדם, אף פעם לא מאוחר מידי.

את התהליך אנחנו ממליצים לעשות בעזרת מומחה קידום אתרים אורגני או בעזרת חברה לקידום אורגני. מומלץ לעשות קידום אתרי וורדפרס, מכיוון שיותר קל ואיכותי לקדם אתרים אלו.

אמינות ואמון

מה הדברים הראשונים שעולים לראש כשאתם חושבים על בניית אמון? עבור רוב האנשים, זה דברים כמו כנות, להופיע בזמן, לקיים הבטחות וכו'. למרות שכל הדברים האלה חשובים, יש גורם אחד שגובר על כולם בכל הנוגע לבניית אמון ואמינות, במיוחד באינטרנט – וזה SEO.

כשמישהו מחפש משהו מסוים בגוגל, הוא בעצם מבקש מגוגל המלצה. ומה כולנו עושים כשצריך המלצה טובה? אנחנו פונים לאנשים שאנחנו סומכים עליהם. לכן ההופעה בתוצאות המובילות עבור חיפושים רלוונטיים היא כל כך חשובה. זה מראה ללקוחות הפוטנציאליים שלכם שאתם עסק אמין שיכולים לסמוך עליו.

תנועה ממוקדת

אחת המטרות העיקריות של קידום אתרים היא לעזור למשוך תנועה ממוקדת יותר – כלומר תנועה שיש לה יותר סיכוי להמיר לידים ללקוחות.

הסיבה לכך היא שכאשר אנשים מחפשים משהו בגוגל, הם בדרך כלל מחפשים פתרון ספציפי לבעיה שלהם. ואם העסק שלכם יכול לספק את הפתרון הזה, יש סיכוי טוב שהם התעניינו במה שיש לכם להציע.

מצד שני, אם אתם מושכים תנועה אקראית שאין לה עניין בשירות או הפתירון שאתם מציעים, זה לא יהיה אפקטיבי עבורכם. לא רק שהתנועה הזו לא תמיר, אלא שהיא גם תוריד את שיעור ההמרה הכללי, מה שיכול לפגוע בעסק שלכם בטווח הארוך.

הבנת הצרכן

SEO הוא יותר מסתם הופעה בתוצאות החיפוש. זה גם הבנת קולו של הצרכן ומתן המידע הדרוש לו בכל שלב במסע שלו.

חשבו על זה כך: כאשר צרכן מחפש מוצר או שירות, הוא בדרך כלל מתחיל בחיפוש רחב (למשל, "האוזניות הטובות ביותר לריצה"). משם, הוא מצמצם את האפשרויות שלו על ידי התחשבות בגורמים שונים כמו מחיר, תכונות וביקורות. ולבסוף, הוא מקבל החלטה על סמך הצרכים והתקציב שלו. כעסק, אתם רוצים להיות גלויים בכל שלב של מסע החיפוש של הלקוח על מנת לבצע המרה.

הליך יחסית זול וחסכוני מאוד לטווח הארוך

בעוד היתרונות של קידום אתרים מתועדים היטב, חלק מהעסקים עדיין מהססים להשקיע בקידום העסק שלהם באמצעות SEO, מתוך מחשבה שההליך יקר מדי או לא שווה את המאמץ. עם זאת, קידום אתרים הוא למעשה זול יחסית וחסכוני מאוד במידה ומסתכלים עליו לטווח הארוך, מה שהופך אותו לכלי חיוני עבור כל עסק שרוצה להצליח בדיגיטל.

אחד היתרונות הגדולים ביותר של SEO הוא היותו חסכוני ביותר. בניגוד לפרסום בתשלום (PPC) , שעלול להתייקר במהירות. קידום אתרים דורש אומנם עבודת תחזוק בשנת ההתחלה שלו (כל תחום שונה כמובן) אך לאחר מכן המחיר מוזל משמעותית. לאחר שחברת הקידום שלכם תבצע את הפעולות הדרושות בקידום אורגני, התוצאות יתחילו להופיע באופן אורגני בדפי התוצאות של מנועי החיפוש, וכתוצאה מכך לאחר שתבצעו כמה שיפורים ראשוניים באתר העסק, התוצאות יתחילו להופיע באופן אורגני בדפי התוצאות של מנועי החיפוש, מה שאומר יכול להיות שלא תצטרכו לשלם כלל עבור תנועה לאתר שלכם.

יתרון מרכזי נוסף של SEO הוא היותו יעיל ביותר. מחקר הראה שלתוצאות חיפוש אורגניות יש סיכוי גבוה פי שמונה ללחיצה על פני מודעות בתשלום, מה שהופך את SEO לכלי חיוני להגברת תנועה והמרות.

אסטרטגיה ארוכת טווח

סיבה נוספת לכך ש-SEO כל כך חשוב לעסקים היא שזו אסטרטגיה ארוכת טווח. בניגוד ליוזמות שיווקיות מסוימות, שצריך לרענן ולעדכן כל הזמן כדי להיות אפקטיבים, קידום אתרים יכול לספק תוצאות לאורך זמן.

הסיבה לכך היא ש-SEO מתמקד בשיפור המבנה הבסיסי של האתר והתאמה למנועי חיפוש. לאחר שבוצעו השינויים וההתאמות הללו, הם בדרך כלל יישארו במקומם לאורך זמן רב, בתנאי שתתעדכנו בטרנדים האחרונים ובעדכונים שגוגל מבצעת במנוע החיפוש.

המשמעות היא שתוכלו להמשיך לקצור את היתרונות של מאמצי ה-SEO שלכם במשך חודשים ואף שנים לאחר ביצוע ההשקעה הראשונית.

סיכום

קידום אתרים צריך להיות חלק מרכזי באסטרטגיית השיווק של כל עסק. זהו כלי חיוני להזרמת תנועה, בניית אמון ואמינות ושיפור חווית המשתמש. בנוסף, SEO הוא חסכוני ביותר ויכול להיות דרך יעילה מאוד להגיע ללקוחות פוטנציאליים. אם אתם רוצה שהעסק שלכם יצליח באינטרנט, אז אתם צריכים לוודא שאתם משקיעים בקידום אתרים.

דרך צלחה 😉

טעימה קטנה מבין לקוחותינו