מיתוג עסקי – ויצירת שפה גרפית

הפנים של העסק שלך

החברה שלנו מציעה תהליכי מיתוג עסקי ויצירת שפה גרפית לחברות בכל הגדלים. אנחנו נסייע לכם לשאול את השאלות הנכונות ולבנות אסטרטגיה שיווקית מנצחת. מיתוג עסקי נכון יכול להצעיד את העסק שלכם קדימה, ואנחנו מעודדים אתכם להתחיל בתהליך עוד היום.

לקבלת הצעת מחיר
פרויקטים נבחרים
לקבלת הצעת מחיר
לקוחות מספרים
שלום נחמיאס‏
״תוצאות מדהימות,עם עובדות אני לא מתווכח ! באינפינס עושים זאת נכון ובמקצועיות.״
אבי אסייג אול.איי.טי
״תודה רבה על אתר החדש www.allit.co.il .צוות אינפינס מקצועי חדשן קשוב ויצירתי . ממש מרוצים תודה רבה ״.
זאב גולן
״כמנהל וותיק המכיר היטב את נושא הדיגיטל בכלל והקמת האתרים הפרט, ברצוני לציין במיוחד את יאיר והצוות שלו. עסק מקצועי, מוכשר והוגן מאוד״
סיגל סטודיו טושה
״רוצה לשתף ולפרגן לצוות מדהים שהולך איתי יד ביד ..קשוב לרצונות מגשים חלומות …השירות מהיר יעיל ומקצועי … יאיר איש מדהים …שיודע להקשיב לתת עצה ולהיות עבורך אני מרוצה …רוצים גם …זה הזמן להתקשר ולהתחיל …ההצלחה בטוחה״
Ohad Bahagali
״יאיר טיפל בתיק הפרסום של "שדות-קטיף תותים" במשך מס' חודשים. מיותר לציין, שהחשיפות, הלייקים וכפועל יוצא, מס' הלקוחות עלה בצורה ניכרת.״
אלמוג מטבחי יוקרה
לפני 3 שנים הקמתי אתר עם אינפינס מיתוג עסקי ללא כל רקע בתחום וללא ספק הצלחה ענקית .מפעל מטבחים שמתנהל רק מקידום אינטרנטי פרסומי חי ובועט וממשיך להתפתח בצורה מופלאה הודות למקצועיות של אינפינס .שירות , אמינות , ומקצועיות ברמה אחרת .הבוטיק של קידומי האתרים …

אנחנו חיים בעידן שבו ישנה רמת תחרות גבוהה בין עסקים בכל התחומים. על מנת שעסק כלשהו יתבלט אל מול המתחרים שלו, הוא צריך נוכחות שיווקית חזקה וגם שיהיה לו מיתוג עסקי מצוין.

מהו מיתוג עסקי

בשביל להתחיל ולמתג את העסק בצורה טובה, יש להבין מהם היתרונות ונקודות החוזק שלו בשוק. יתרונות אלו צריכים לבוא לדי ביטוי בכל הפעילות הפרסומית של העסק. הם צריכים גם להתבטא בצורה גרפית בלוגו של המותג, בבחירת הצבעים והעיצוב של בית העסק עצמו וכמובן גם בנוכחות הדיגיטלית של העסק ברחבי האינטרנט.

מיתוג ויצירת שפה גרפית צריך להתחיל בקביעת חזון עסקי ויעדים שאותם יש להגשים. רק באמצעות חזון התחלתי ניתן לקבוע את רוח העסק ולתרגם אותה לשפה גרפית ועיצובית שתמשוך לקוחות.

איך מתבצע התהליך?

לאחר שהוגדר החזון העסקי והוצבו יעדים, יש להבין גם מיהו קהל היעד של העסק. מומלץ לבצע מחקר לגבי סוג הלקוחות שיכולים ליהנות מהמוצר, מה הם הצרכים שלהם ואיפה הם ממוקמים. בהקשר הדיגיטלי, כדאי גם לדעת באיל אתרים הם נוהגים לגלוש.

את כל הדברים האלו יש לתרגם גם לשפה ויזואלית. כאשר מדובר על שיווק דיגיטלי, לשפה הוויזואלית יש ערך רב.

בסופו של דבר, מאמצי המיתוג צריכים להוביל לכך שתיווצר הזדהות רגשית של הלקוחות – שתשאיר אותם נאמנים למותג ותשמר אותם.

טעימה קטנה מבין לקוחותינו