פרסום באתרים פופולריים - לחשיפה מירבית

חשיפה היא שם המשחק - הגדילו את הנוכחות שלכם ברשת

אחת מהדרכים הטובות ביותר לדאוג לחשיפה של העסק ברשת היא באמצעות פרסום באתרים פופולריים. אנו נדאג להבחין מיהו קהל היעד שלכם, ונזהה באילו אתרים הוא גולש, מה הצרכים הייחודיים שלו ואיך אנחנו יכולים לתת מענה לצרכים האלו. לאחר מכן נייצר מודעה מקורית בהתאם נפרסם אותה באתרים הגדולים שמתאימים לדפוסי ההתנהגות של קהל היעד.
הצטרפו להצלחה של מאות לקוחות אשר משתמשים בפלטפורמה זו.

לקבלת הצעת מחיר
פרויקטים נבחרים
לקבלת הצעת מחיר
לקוחות מספרים
שלום נחמיאס‏
״תוצאות מדהימות,עם עובדות אני לא מתווכח ! באינפינס עושים זאת נכון ובמקצועיות.״
אבי אסייג אול.איי.טי
״תודה רבה על אתר החדש www.allit.co.il .צוות אינפינס מקצועי חדשן קשוב ויצירתי . ממש מרוצים תודה רבה ״.
זאב גולן
״כמנהל וותיק המכיר היטב את נושא הדיגיטל בכלל והקמת האתרים הפרט, ברצוני לציין במיוחד את יאיר והצוות שלו. עסק מקצועי, מוכשר והוגן מאוד״
סיגל סטודיו טושה
״רוצה לשתף ולפרגן לצוות מדהים שהולך איתי יד ביד ..קשוב לרצונות מגשים חלומות …השירות מהיר יעיל ומקצועי … יאיר איש מדהים …שיודע להקשיב לתת עצה ולהיות עבורך אני מרוצה …רוצים גם …זה הזמן להתקשר ולהתחיל …ההצלחה בטוחה״
Ohad Bahagali
״יאיר טיפל בתיק הפרסום של "שדות-קטיף תותים" במשך מס' חודשים. מיותר לציין, שהחשיפות, הלייקים וכפועל יוצא, מס' הלקוחות עלה בצורה ניכרת.״
אלמוג מטבחי יוקרה
לפני 3 שנים הקמתי אתר עם אינפינס מיתוג עסקי ללא כל רקע בתחום וללא ספק הצלחה ענקית .מפעל מטבחים שמתנהל רק מקידום אינטרנטי פרסומי חי ובועט וממשיך להתפתח בצורה מופלאה הודות למקצועיות של אינפינס .שירות , אמינות , ומקצועיות ברמה אחרת .הבוטיק של קידומי האתרים …

פרסום מהסוג הזה נקרא גם שיווק באמצעות תוכן – Content Marketing. בכל העולם נהוג לבצע שיווק מהסוג הזה, שמנצל את החשיפה שלה זוכים אתרים פופולריים (כמו Ynet או Mako, לדוגמה) כדי לפנות לקהלי יעד רחבים.

באילו אתרים ניתן לבצע שיווק באמצעות תוכן

האתרים המתאימים ביותר לסוג הפרסום הזה הם אותם אתרים ופורטלים שזוכים לנפח תנועה גדול מאוד ברשת. חלק מהאתרים שנהוג לפרסם בהם בארץ הם אתרים בינלאומיים (כמו YouTube) וחלק אחר הם אתרי אקטואליה ובידור נפוצים. אתרים כמו Walla, Calcalist, Mako ו-Ynet מתאימים לשיווק באמצעות תוכן. מדובר באתרים שלהם קהל גולשים גדול. כך ניתן לנצל את הקהל הרחב כדי לפרסם באופן יעיל תוכן תדמיתי וממותג.

איזה תוכן מפרסמים?

התוכן של פרסום באתרים פופולריים הוא לא בהכרח שיווקי. מדובר בדרך כלל בתוכן תדמיתי שחושף את המוצרים והשירותים של החברה ותפקידו למשוך גולשים לחפש מידע נוסף באתר העסק.

במקרים האלו חשוב מאוד לייצר תוכן איכותי שנותן ערך מוסף אמיתי לקוראים ויכול באמת לגרום להם להתעניין במוצר או בשירות שלכם. לכן חשוב להעסיק חברה שמתמחה בפרסום באתרים פופולריים, שתוכל ליצר עבורכם את התוכן הנכון ותדע איפה לפרסם אותו.

איך בונים אסטרטגיית תוכן?

חשוב לדעת מי קהל היעד שלכם, באילו אתרים הוא גולש ומשתמש, מה הצרכים הייחודיים שלו ואיך החברה שלכם יכולה לתת מענה לצרכים האלו. לאחר מכן כותבים תוכן מקורי בהתאם ומפרסמים אותו באחד מהאתרים הגדולים שמתאימים לדפוסי ההתנהגות של קהל היעד.

טעימה קטנה מבין לקוחותינו