אפיון ופיתוח מערכות ERP | CRM

אפיון ופיתוח מערכות ERP|CRM עם המומחים שלנו

מערכות CRM ו- ERP מאגדות את מכלול כלי הניהול הממוחשבים תחת מעטפת אחת ומאפשרת לקבל מידע עדכני בכל רגע נתון לצרכי ניהול בית העסק כגון: שימור לקוחות, ניהול פרויקטים, משימות, מלאי, הנהלת חשבונות ועוד..
התוכנות מיועדות לעסקים ולארגונים בכל הגדלים, מעסק קטן ועד חברה רב-לאומית. אנו באינפינס מנוסים באפיון מערכות CRM בהתאמה אופטימלית לצרכי העסק על מנת לייעל ולשפר את ביצועיו. 

לקבלת הצעת מחיר
פרויקטים נבחרים
לקבלת הצעת מחיר
לקוחות מספרים
שלום נחמיאס‏
״תוצאות מדהימות,עם עובדות אני לא מתווכח ! באינפינס עושים זאת נכון ובמקצועיות.״
אבי אסייג אול.איי.טי
״תודה רבה על אתר החדש www.allit.co.il .צוות אינפינס מקצועי חדשן קשוב ויצירתי . ממש מרוצים תודה רבה ״.
זאב גולן
״כמנהל וותיק המכיר היטב את נושא הדיגיטל בכלל והקמת האתרים הפרט, ברצוני לציין במיוחד את יאיר והצוות שלו. עסק מקצועי, מוכשר והוגן מאוד״
סיגל סטודיו טושה
״רוצה לשתף ולפרגן לצוות מדהים שהולך איתי יד ביד ..קשוב לרצונות מגשים חלומות …השירות מהיר יעיל ומקצועי … יאיר איש מדהים …שיודע להקשיב לתת עצה ולהיות עבורך אני מרוצה …רוצים גם …זה הזמן להתקשר ולהתחיל …ההצלחה בטוחה״
Ohad Bahagali
״יאיר טיפל בתיק הפרסום של "שדות-קטיף תותים" במשך מס' חודשים. מיותר לציין, שהחשיפות, הלייקים וכפועל יוצא, מס' הלקוחות עלה בצורה ניכרת.״
אלמוג מטבחי יוקרה
לפני 3 שנים הקמתי אתר עם אינפינס מיתוג עסקי ללא כל רקע בתחום וללא ספק הצלחה ענקית .מפעל מטבחים שמתנהל רק מקידום אינטרנטי פרסומי חי ובועט וממשיך להתפתח בצורה מופלאה הודות למקצועיות של אינפינס .שירות , אמינות , ומקצועיות ברמה אחרת .הבוטיק של קידומי האתרים …

הקמת מערכת CRM ו-ERP – מנוע צמיחה אדיר לפעילות העסק שלך

הסביבה העסקית כיום היא דינמית מאי פעם. שינויים רחבי היקף מתרחשים באפיקי השיווק שלנו, בהתנהגות הצרכנים ובאפשרויות העומדות לרשות עסקים לקדם ולבצע מכירות, הופכים את התחרות בתחום העיסוק שלך למורכבת מאי פעם. לכן, איפיון ופיתוח מערכות ERP | CRM מהווה כיום חלק חיוני ובלתי נפרד מפעילותך העסקית ותאפשר לו לשגשג גם בשווקים המאתגרים ביותר, אינפינס מעמידים לרשותך מערכת ניהול קשרי לקוחות שתיקח את העסק שלך לשלב הבא.

שלל יתרונות לייעול תהליכי שיווק ומכירה
מערכת CRM, או Customer Relationship Management היא מערכת חכמה המאפשרת לעקוב אחר התנהגות הלקוחות, לאסוף ולשמר מידע ולעשות בו שימוש כדי לייעל את תהליכי השיווק והמכירה שלך. המערכת מאפשרת לך ללמוד את קהלי היעד שלך ולשפר בכל יום את התנהלות העסק שלך מולם באופן מושכל. כך, מתפקדת מערכת CRM גם בתור מערכת לניהול לידים שמסייעת לך לספק את המענה המדויק ביותר ללקוח הפוטנציאלי בכל נקודה במשפך השיווקי וגם ככלי ללמידת ופיתוח תהליכים חדשים ויעילים יותר בעסק.

הכוח העצום שטמון באיפיון ופיתוח מערכות ERP | CRM לניהול לקוחות פוטנציאליים, מגלה את עצמו בכל פעם שנזהה הזדמנויות חדשות למכירה ולשיפור מערכת היחסים שלנו עם הלקוח. רוצה לקבל תמונת על רחבת היקף של תהליכי המכירה שלך ולזהות מגמות ששווה להשקיע בהן תחת ממשק ידידותי אחד? עם מערכת ניהול קשרי לקוחות יהיה באפשרותך לעשות זאת ולהבטיח כי כל תובנה חדשה שעלתה מהעבודה מול הלקוחות תירשם ותיושם בכל הפעילות שלך בעתיד.

לקדם את העסק לשלב הבא עם אינפינס
הניסיון רב השנים של אינפינס בעולם השיווק הדיגיטלי והפתרונות הטכנולוגיים לעסקים מאפשר לנו להעמיד לרשותך מערכת ניהול לידים וקשרי לקוחות מדויקת לצרכים שלך המספקת מענה ייחודי לתחום העסקי וליעדים שלך. נשמח לסייע לך לאפיין את צרכיך מהמערכת ולספק לך פתרון ברמה הגבוהה ביותר. לפרטים נוספים, ניתן ליצור עמנו קשר עוד היום. 

טעימה קטנה מבין לקוחותינו