קידום ממומן בגוגל

קידום ממומן בגוגל - פרסום לקבלת לידים מהיום הראשון

אנו מציעים ניסיון רב בבניית קמפיינים ובקידום אתרים ממומן PPC בגוגל שבאמת מביאים תוצאות. אנחנו נדע לבנות לכם אסטרטגיה שיווקית כוללת, לבנות דפי נחיתה מנצחים ולהביא לייעול התקציב שאתם משקיעים בפרסום בגוגל. אנו מציעים גם הטבה מיוחדת לחשבונות חודשים! מוזמנים לקרוא עוד בהמשך.

לקבלת הצעת מחיר

הטבה מיוחדת ללקוחות אינפינס!

אנחנו שותפים רשמיים של גוגל, דבר זה מקנה לנו מגוון הטבות שגם הלקוחות שלנו נהנים מהם. גוגל מציע הטבה של 1500 ₪ למפרסמים חדשים אשר מוציאים בטווח של 60 יום 1500 ₪! נשמח לספר לכם עוד על ההטבה בשיחת טלפון.

*האחריות על ההטבה, סיומה והעברת התשלום הינה באחריות מלאה של גוגל, אין ביכולתה של חברת אינפינס לשלוט על העברת וקבלת הכספים.

פרויקטים נבחרים
לקבלת הצעת מחיר
לקוחות מספרים
שלום נחמיאס‏
״תוצאות מדהימות,עם עובדות אני לא מתווכח ! באינפינס עושים זאת נכון ובמקצועיות.״
אבי אסייג אול.איי.טי
״תודה רבה על אתר החדש www.allit.co.il .צוות אינפינס מקצועי חדשן קשוב ויצירתי . ממש מרוצים תודה רבה ״.
זאב גולן
״כמנהל וותיק המכיר היטב את נושא הדיגיטל בכלל והקמת האתרים הפרט, ברצוני לציין במיוחד את יאיר והצוות שלו. עסק מקצועי, מוכשר והוגן מאוד״
סיגל סטודיו טושה
״רוצה לשתף ולפרגן לצוות מדהים שהולך איתי יד ביד ..קשוב לרצונות מגשים חלומות …השירות מהיר יעיל ומקצועי … יאיר איש מדהים …שיודע להקשיב לתת עצה ולהיות עבורך אני מרוצה …רוצים גם …זה הזמן להתקשר ולהתחיל …ההצלחה בטוחה״
Ohad Bahagali
״יאיר טיפל בתיק הפרסום של "שדות-קטיף תותים" במשך מס' חודשים. מיותר לציין, שהחשיפות, הלייקים וכפועל יוצא, מס' הלקוחות עלה בצורה ניכרת.״
אלמוג מטבחי יוקרה
לפני 3 שנים הקמתי אתר עם אינפינס מיתוג עסקי ללא כל רקע בתחום וללא ספק הצלחה ענקית .מפעל מטבחים שמתנהל רק מקידום אינטרנטי פרסומי חי ובועט וממשיך להתפתח בצורה מופלאה הודות למקצועיות של אינפינס .שירות , אמינות , ומקצועיות ברמה אחרת .הבוטיק של קידומי האתרים …

קידום ממומן בגוגל הוא בעצם ערוץ פרסום שמשתמש בגוגל כפלטפורמה שיווקית. גוגל מאפשרת לבעלי אתרים להציג מודעה מעל תוצאות החיפוש האורגניות. התשלום על המודעה מתבצע בצורה של PPC – Pay Per Click – כלומר, אתם משלמים רק בכל פעם שגולש לוחץ על המודעה שלכם ולא בכל פעם שהיא מופיעה.

פרסום בגוגל שבאמת עובד – החשיבות של ידע מקצועי בתחום

למרות שאולי הרעיון של פרסום בגוגל נשמע פשוט – דרושה הבנה מקצועית מעמיקה כדי ליצור קמפיינים שבאמת מביאים תוצאות. כדי להגיע למיצוי של הקמפיין יש לדעת כמה תקציב להשקיע, איך לכתוב את המודעות, איך לבחור את המחיר לקליק ואיך לנתח את התוצאות כדי לשפר את הקמפיין.

אלו דברים שמצריכים ידע וניסיון, פרסום ממומן בגוגל הוא לא דבר קל ולכן חשוב להיעזר בשירותיה של חברה מקצועית בתחום.

לאן מפנה המודעה?

מודעה של Google Ads יכולה לכוון לאתר הבית שלכם או לעמוד נחיתה שנבנה במיוחד למטרת הקמפיין. היתרון של בניית עמוד נחיתה ייעודי הוא בכך שניתן לעקוב בצורה טובה יותר אחרי ביצועי המודעה. בנוסף, עמוד נחיתה מאפשר להעביר מסר שיווקי חד וממוקד. זאת בשונה מאתר הבית שכולל מידע רב וכללי יותר.

מהו CTR?

CTR הוא מדד אחוז ההקלקה של גולשים על המודעה. כאשר מבצעים פרסום בגוגל, זהו מדד חשוב ביותר שמבטא את מידת ההצלחה של הקמפיין. ככל שה-CTR גבוה יותר, המודעה יעילה יותר. חלק חשוב מהעבודה המקצועית על הקמפיין הוא שיפור מתמיד של מדד זה. מדובר במלאכה סבוכה למדי, שדורשת קופירייטינג מצוין והתאמה מירבית של ביטויי החיפוש שבהם מופיעה המודעה לתוכן שלה.

טעימה קטנה מבין לקוחותינו