וורדפרס – מדוע כולם בונים במערכת הזאת?

וורדפרס – מדוע כולם בונים במערכת הזאת?

לא חסרות סיבות שיביאו אתכם למסקנה כי מוטב גם לכם לבנות אתר בוורדפרס. מערכת וורדפרס היא אחת מהמערכות השימושיות באתר בעולם, יש כאלה שיגידו השימושית ביותר. במאמר הבא אנו נציג בפניכם את היתרונות של המערכת הזאת בהשוואה למערכות ניהול תוכן אחרות. כך שאם כבר תחליטו לבנות אתר, לפחות תעשו זאת על ידי מערכת שמתאימה לכם כמו כפפה ליד. ברגע שאתם בוחרים במערכת אחת, זוהי עשויה להיות משימה לא כל כך פשוטה להעבירו למערכת אחרת.

קוד פתוח

היתרון הבולט ביותר של וורדפרס הוא זה שהיא מתבססת על קוד פתוח. בשונה מלא מעט מערכות אחרות לניהול תוכן שמתבססות על קוד סגור. כיצד זה יכול לתרום לכם בעת בניית אתרי וורדפרס? תהיה לכם גישה מלא לקוד של האתר. תוכלו לשנות אותו, למחוק ממנו דברים, להוסיף דברים שונים שחשובים לכם. כל האפשרויות האלה יהיו על הפרק ויאפשרו לכם להקים את האתר שחלמתם עליו. במילים פשוטות השמיים הם הגבול מבחינתכם, ותוכלו לקחת את האתר למקום שתמיד רציתם שהוא יהיה בו.

אידיאלי לקידום

כל מי שבונה אתר ישאף להגיע בשלב כזה או אחר למקום ראשון בגוגל. כל סוכנות דיגיטל וכל איש מקצוע יספר לכם כי גוגל היא הפלטפורמה האידיאלית לשם כך. לאחר שתקימו את האתר תהיה לכם אפשרות להתאים אותו לדרישות של גוגל. תוכלו לקדם אותו בקלות במנועי החיפוש, כאשר המטרה תהיה להביא אותו למקום הראשון. האתר יגיע למקומות גבוהים מאוד בתוצאות החיפוש כמו שתמיד רציתם. אך אל תטעו, עדיין תצטרכו לעבוד ביחד עם חברת קידום מנוסה ומיומנת.

אלפי תוספים זמינים

בשונה מפלטפורמות אחרות בוורדפרס תוכלו למצוא אלפי תוספים זמינים. אתם תהיו אלה שתוכלו לבחור את התוספים שיאפשרו לכם להפוך את החלום למציאות. התוספים בחלקם יהיו ללא כל עלות נוספת, כאלה שזמינים בחינם עבורכם. אחרים יהיו זמינים בתמורה לתשלום סמלי, נמוך ממה שהייתם משלמים במקומות אחרים. פתאום תוכלו לראות עד כמה זה קל ופשוט לבנות את האתר המושלם בפלטפורמה הזאת.

שיתוף:

מאמרים נוספים

לקבלת שיחת יעוץ
Open chat
דילוג לתוכן