חברת אינפינס שיווק דיגיטלי פיצחה את השיטה להגיע לכל מטופלי הקנאביס בישראל

לא מעט חברות דיגיטל המשווקות מוצרי קנאביס עומדות בפני אתגר גדול מאוד. מדובר על אתגר הנוגע לתחום השיווקי והוא בעצם: כיצד משווקים מוצר שכמעט כל פלטפורמה דיגיטלית לא מאפשרת פרסום שלו?

אינפינס ושיווק קנאביס

ניתן לומר כי כיום יש לא מעט צרכני קנאביס, המשתמשים בצמח לצורך התמודדות עם בעיות בריאותיות שונות ולא מעט מהם אינם יודעים כיצד לרכוש מוצרי קנאביס שונים, בשל היעדר שיווק קנאביס רפואי בדיגיטל ראוי ואיכותי למוצרי קנאביס. חברת אינפינס מבינה את הצורך בשיווק דיגיטלי איכותי למוצרי קנאביס ומציעה כיום לכל חברה המשווקת את המוצרים המדוברים להגיע באמצעות הדיגיטל, לכל צרכי הקנאביס.

נכון לימים הללו, הרפורמה של משרד הבריאות, התירה לעוד עשרות אלפים רישיון לשימוש בקנאביס רפואי. ההיתר המדובר גורם לרבים לבדוק היכן הם יכולים לרכוש מוצרי קנאביס. לא מעט חברות אינן מצליחות לשווק בצורה דיגיטלית ראויה את המוצרים שלהן וכך לא מעט אנשים שזקוקים למוצרי קנאביס ומעוניינים לרכוש אותם, נופלים בין הכיסאות ולא מצליחים למצוא חברה ראויה לרכישת המוצרים שהם זקוקים להם ועל כן, חברות רבות מחפשות כיום את הדרך היעילה והטובה ביותר להגיע באופן דיגיטלי לכל צרכי הקנאביס, המון מהחברות הללו נכשלות בניסיון, בעיקר מחוסר ידע ויצירתיות אל מול הפלטפורמות המוכרות.

חשוב לציין כי בימים אלו הפלטפורמה הטובה ביותר לבנות את האתר שלכם היא וורדפרס (WordPress), רוב האתרים המקצועיים ייבנו בפלטפורמה הזו בגלל המון יתרונות כמו: קוד פתוח, נוחה לתפעול ותחזוק, מעולה לקידום אורגני ועוד המון יתרונות. בניית אתרי וורדפרס הוא שירות שחברת אינפינס מספקת ודוגלת בו, בעצם כל חברת דיגיטל בימים אלו שמכבדת את עצמה תבנה אתרים בוורדפרס או בהתאמה אישית.

אינפינס – מי אנחנו?

אינפניס הינו משרד שיווק דיגיטלי דינמי וצעיר שיש לו ותק רב בעולם הטכנולוגי. המשרד מספק שירותי שיווק, קידום ופיתוח פתרונות דיגיטליים לארגונים בינוניים וגדולים ועסקים מכל תחום. כבר 9 שנים שהחברה מספקת לכל לקוחותיה סל פתרונות דיגיטליים כגון: קידום אתרים אורגני בגוגל, שיווק בפייסבוק ואינסטגרם, בניית אתרי וורדפרס ועוד המון שירותים בתחום הדיגיטל. כל שירות אשר אנחנו מספקים ללקוחתינו הוא מותאם אישית לפי סוג העסק וניתן באיכות ללא פשרות.

המטרה העומדת לנגד עיני החברה היא ההצלחה העסקית של כל לקוח שבוחר בה ועל כן, גם בתחום שיווק הקנאביס, ניתן לומר כי החברה פיצחה את השיטה להגיע לכלל צרכי הקנאביס כיום באמצעות הדיגיטל. הבחירה בחברה תסייע לכם – חברות המציעות מוצרי קנאביס למכירה, להגיע לקהל לקוחות גדול ומשמעותי ולאפשר לו לבחור דווקא במוצרים שלכם. זאת בעיקר בעזרת הניסיון של חברת אינפינס המתבטא בעבודה עם חברות הקנאביס הגדולות בארץ ובאסטרטגיה ייחודית אשר מאפשרת לפרוץ לעולם הזה.

איך עושים את זה?

החברה עוסקת בתחום שיווק דיגיטלי מקיף ואיכותי, אשר מציעה לכל חברה להדריך את המטופלים באופן דיגיטלי, לבצע דיגיטליזציה של מערך המשלוחים שיאפשר לכל לקוח להזמין משלוח מוצרים בלחיצת כפתור וכן, ליצור לכל לקוח חווית לקוח רציפה. המטרה היא בסופו של דבר היא לגרום לכמה שיותר צרכני קנאביס, לרכוש את המוצרים הרלוונטיים להם, דווקא מהחברה שלכם. חשוב לדעת כי בזכות שיווק דיגיטלי מתקדם שאינפניס עשתה לחברה בתחום הקנאביס, היא נמכרה ב12 מיליון דולר. זאת בזכות אסטרטגיה שיווקית נכונה והצלחה להתגבר על כל הקשיים שהפלטפורומות השונות מציבות לפרסום.

שיתוף:

מאמרים נוספים

לקבלת שיחת יעוץ
Open chat
דילוג לתוכן