למה אותות של רשתות חברתיות חשובות עבור SEO

אם אתם עוסקים ב-SEO כבר זמן מה, סביר להניח שנתקלתם בטענות לפיהן אותות חברתיים הם גורם דירוג SEO. זה לא נכון, לפחות על פי הצהרות מרובות של דוברי גוגל.

אבל למרות שגוגל לא לוקחת בחשבון אותות חברתיים באלגוריתמי הדירוג שלה, עדיין הגיוני להמשיך ולשפר אותם. למעשה, עסקים רבים יכולים לשפר משמעותית את SEO שלהם על ידי השקעת מאמץ בהפצת תוכן המדיה החברתית שלהם.

בין אם אתם לפני בניית אתר מכירות וורדפרס או שאתם רק רוצים להבין ללמוד איך לשפר את האותות החברתיים כדי לעזור ל-SEO שלכם? המשיכו לקרוא.

מהם סיגנלים/אותות מהרשתות החברתיות?

אותות אלו מתייחסים ללייקים, שיתופים, הערות ומעורבות כוללת שמקבל אתר או פיסת תוכן בפלטפורמות של מדיה חברתית כמו פייסבוק, טוויטר ואינסטגרם. אותות אלו הם מדד לפופולריות והרלוונטיות של האתר ויכולים להשפיע על דירוג מנועי החיפוש שלו.

כיצד אותות חברתיים משפרים את קידום אתרים?

אותות חברתיים יכולים לשפר את קידום אתרים בכמה אופנים. ראשית, הם יכולים להגדיל את התנועה ואת המעורבות באתר, מה שעלול להוביל לדירוג גבוה יותר של מנועי חיפוש. בנוסף, אותות חברתיים יכולים לעזור למנועי חיפוש להבין את הרלוונטיות והפופולריות של אתר או פיסת תוכן, שיכולים גם להשפיע על הדירוג שלו. לבסוף, אותות חברתיים יכולים גם לעזור בבניית קישורים, החשובים לשיפור SEO.

אותות חברתיים והאלגוריתם של גוגל

למרות שגוגל מעולם לא אישרה כי אותות חברתיים הם גורם דירוג ישיר, ישנן עדויות המצביעות על כך שהן משפיעות על דירוג מנועי החיפוש. לדוגמה, מחקר שנערך על ידי MOZ מצא קשר בין מעורבות חברתית גבוהה לדירוג גבוה יותר של מנועי חיפוש. בנוסף, גוגל הצהירה שהיא משתמשת באותות חברתיים כדי להעריך את הפופולריות והרלוונטיות של אתר או פיסת תוכן.

איך  לשפר אותות חברתיים עבור SEO

אם אתם רוצים לשפר את האותות החברתיים ולהשפיע על ה- SEO, ישנן מספר אסטרטגיות שעובדות לנו באינפינס שגם אתם תוכלו להשתמש. ראשית, עליכם להתמקד ביצירת תוכן באיכות גבוהה אשר חשוב לקהל היעד שלכם. זה יכול לכלול פוסטים בבלוג, סרטונים, אינפוגרפיקה ועוד. על ידי יצירת תוכן שאנשים רוצים לצרוך, אתם יכולים להגדיל את האותות החברתיים ולשפר את הדירוג מנועי החיפוש.

יצירת קשר עם הקהל במדיה החברתית

דרך נוספת לשפר את האותות החברתיים היא ליצור קשר עם הקהל שלכם במדיה החברתית. המשמעות היא להגיב לתגובות, בקשת משוב ושיתוף תוכן שהקהל ימצא בעל ערך. על ידי בניית מערכת יחסים חזקה עם הקהל שלכם במדיה החברתית, אתם יכולים להגדיל את האותות החברתיים שלכם ולשפר את דירוג מנועי החיפוש שלכם.

שתפו את התוכן שלכם במדיה החברתית

לבסוף, עליכם לוודא שאתם משתפים את התוכן שלכם בפלטפורמות המדיה החברתית. המשמעות היא יצירת חשבונות מדיה חברתית עבור אתר האינטרנט או העסק שלכם ושיתוף קבוע של התוכן שלכם עם העוקבים שלכם. על ידי שיתוף התוכן שלכם במדיה החברתית, אתם יכולים להגדיל את האותות החברתיים שלכם ולמשוך יותר תנועה לאתר שלכם, מה שיכול לשפר את דירוג מנועי החיפוש שלכם.

סיכום

לסיכום, לאותות חברתיים יכולה להיות השפעה משמעותית על SEO. על ידי יצירת תוכן באיכות גבוהה, תקשורת עם הקהל שלכם במדיה החברתית ושיתוף התוכן שלכם בפלטפורמות המדיה החברתית, אתם יכולים לשפר את האותות החברתיים שלכם ולשפר את דירוג מנועי החיפוש שלכם. אמנם אותות חברתיים עשויים לא להיות גורם דירוג ישיר, אך הם מהווים חלק חשוב בכל אסטרטגיית SEO ויכולים לעזור לכם למשוך יותר תנועה לאתר שלכם.

שיתוף:

מאמרים נוספים

לקבלת שיחת יעוץ
Open chat
דילוג לתוכן