מדוע הקמת אתר אינטרנט חשובה לעסק שלכם

בעולם הדיגיטלי של היום, אתר אינטרנט הוא קריטי לעסקים בכל הגדלים. אם אין לכם אתר אינטרנט, אתם מפסידים הרבה לקוחות פוטנציאליים והכנסות.

הנה שבע סיבות מאת משרד קריאייטיב מדוע העסק שלכם צריך אתר אינטרנט.

1. איך ימצאו אתכם?

כדי שלקוחות ימצאו את העסק שלכם, עליכם להיות גלויים היכן שהם מחפשים. וכיום, המקום הזה נמצא באונליין. למעלה מ-80% מהאנשים משתמשים באינטרנט כדי למצוא מוצרים ושירותים שהם צריכים לפני ביצוע רכישה, כך שאם אין לכם אתר אינטרנט, אתם מפסידים הרבה לקוחות פוטנציאליים.

2. מבסס את המותג שלכם

האתר שלכם עוזר לבסס את המותג שלכם ולבנות אמון עם לקוחות פוטנציאליים ועכשוויים. האתר שלכם צריך לשקף את האישיות והערכים של המותג שלכם. לקוחות צריכים להיות מסוגלים לדעת מה העסק שלכם עוסק רק על ידי התבוננות באתר שלכם.

3. זמין 24/7

האתר שלכם אף פעם לא לוקח יום חופש או יוצא לחופשה (אלא אם כן השרתים החליטו ליפול). האתר זמין לענות על שאלות ולבצע מכירות 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. זה חשוב במיוחד אם יש לכם חנות אי קומרס. לקוחות יכולים לבקר באתר שלכם בכל עת כדי לבצע רכישה מבלי להמתין לשעות העבודה הרגילות.

4. דרך להתחבר ללקוחות

האתר שלכם מספק דרך מצוינת להתחבר ללקוחות הנוכחיים והפוטנציאליים שלכם על ידי כך שהוא נותן להם את היכולת לפנות אליכם עם שאלות או משוב בכל עת שהם רוצים. אתם יכול גם להשתמש באתר שלכם כפלטפורמה להכרזה על מוצרים או שירותים חדשים, מבצעים מיוחדים, אירועים וכו', מה שעוזר לשמור על הלקוחות שלכם מעודכנים ולחזור לצרוך עוד תוכן.

5. איסוף נתונים

האתר שלכם יכול לאסוף נתונים על האנשים שמבקרים בו באמצעות שימוש בעוגיות ובטכנולוגיות מעקב אחרות. מידע זה יכול להיות בעל ערך רב וזה יעזור לכם להבין טוב יותר את בסיס הלקוחות שלכם, כך שתוכלו למקד טוב יותר את מאמצי השיווק שלכם. בנוסף, ניתן להשתמש בנתונים כדי לשפר את חווית המשתמש באתר שלכם כך שלמבקרים יהיה קל יותר למצוא את מה שהם מחפשים… מה שמוביל אותנו לנקודה הבאה שלנו.

6. נותן לכם יתרון תחרותי

בעולם הדיגיטלי של היום, אתר אינטרנט הוא כבר לא אופציה – זה דבר הכרחי. אם אין לכם אתר אינטרנט, אתם נמצאים בנחיתות רצינית מול המתחרים שלכם. לא רק שתחמיצו לקוחות פוטנציאליים, אלא גם תיראו מיושנים ולא מקצועיים.

7. עוזר לשפר את מאמצי המכירות והשיווק שלכם

אם יש לכם גישה לנתונים על מי הגולשים באתר שלכם ומה הם עושים בזמן שהם שם (כולל אילו דפים הם מבקרים, כמה זמן הם נשארים בכל דף וכו'), תוכלו להשתמש במידע זה כדי לכוונן באופן נכון את המכירות שלכם. ומאמצי השיווק לתוצאות טובות יותר.

לדוגמה, אם אתם רואים שרוב המבקרים עוזבים את האתר שלכם לאחר צפייה בדף אחד בלבד, אתם יודעים שצריך לעשות משהו כדי לשמור עליהם מעורבים יותר זמן.. אולי אתם צריכים תוכן טוב יותר בדף זה או קישורים נוספים לדפים אחרים באתר שלכם. כך או כך, ללא הנתונים הללו יהיה קשה מאוד (אם לא בלתי אפשרי) לדעת היכן עליכם לבצע שיפורים.

סיכום:

כפי שאתם יכולים לראות, יש הרבה סיבות טובות לעסקים שיהיה להם אתרי תדמית וורדפרס. אם עדיין אין לכם אתר, עכשיו זה הזמן להתחיל.

לא בטוחים מאיפה להתחיל? אנחנו יכולים לעזור! אינפינס היא סוכנות שיווק דיגיטלית מלאת ניסיון המתמחה בעיצוב אתרים, פיתוח וקידום אתרים. צרו איתנו קשר עוד היום כדי ללמוד עוד על האופן שבו נוכל לעזור לכם לפרסם את העסק באינטרנט!

שיתוף:

מאמרים נוספים

לקבלת שיחת יעוץ
Open chat
דילוג לתוכן