מתי לפרסם בטיקטוק – מה הזמן הנכון? מאת אינפינס

אם אתם מנסים להגיע לקהל גדול יותר ב-TikTok, ההבנה מתי הזמן הטוב ביותר לפרסם הוא המפתח לקבלת מקסימום צפיות ומעורבות. כשמיליוני צופים ברחבי העולם משתמשים בפלטפורמה הזו מדי יום, זה יכול להיות קשה להבין בדיוק מתי הפוסטים שלכם יקבלו הכי הרבה חשיפה.

במאמר הבא, נחשוף את הסודות של מתי נכון לפרסם ב-TikTok כדי לקבל יותר חשיפה ומעורבות מקסימלית.

מה זה טיק טוק?

אם רק עכשיו דרכתם על כדור הארץ, אתם עשויים לתהות מה זה TikTok. TikTok היא פלטפורמת מדיה חברתית המאפשרת למשתמשים ליצור ולשתף סרטונים קצרים. האפליקציה הפכה פופולרית להפליא בקרב צעירים, עם למעלה ממיליארד משתמשים פעילים ברחבי העולם. משתמשים יכולים לדפדף במגוון רחב של תוכן, מסרטוני ריקוד למערכוני קומדיה ועד להדרכות בישול.

האלגוריתם הייחודי של TikTok גם עוזר למשתמשים לגלות תוכן חדש שאולי לא נתקלו בו בעבר, מה שהופך את טיק טוק לפלטפורמה מרתקת ביותר. עם הממשק הידידותי למשתמש והאפשרויות האינסופיות ליצירתיות, אין זה פלא ש-TikTok נפכה במהירות לתופעה תרבותית.

הבנת האלגוריתם של TikTok

לפני שנצלול לזמנים הטובים ביותר לפרסום ב- TikTok, חשוב להבין כיצד עובד אלגוריתם. האלגוריתם של TikTok לוקח בחשבון מספר גורמים בעת קביעת הצגת התוכן למשתמשים. גורמים אלו כוללים:

אינטראקציות בין משתמשים: זה כולל לייקים, הערות, שיתופים.

מידע על וידאו: זה כולל כיתובים, hashtags, צלילים ואיכות הסרטון.

הגדרות מכשיר וחשבון: זה כולל העדפת השפה, מיקום וסוג מכשיר.

בהתבסס על גורמים אלה, האלגוריתם של TikTok פועל להראות למשתמשים תוכן שהם עשויים לעסוק בו, וזו גם הסיבה שהבנת הזמנים הטובים ביותר לפרסום בפלטפורמה היא מכריעה.

הזמנים הטובים ביותר לפרסם ב- TikTok

בהתבסס על המחקר של Socialpilot, הזמנים הטובים ביותר לפרסם ב- TikTok הם:

ימי חול: שני עד חמישי.

בשעות: מוקדם בבוקר ( 6 בבוקר – 8 בבוקר ) ובשעות הערב המאוחרות ( 19:00 – 23:00 )

אלו התקופות בהן המשתמשים פעילים ביותר בפלטפורמה, כך שפרסום בזמנים האלו יגדיל את הסבירות שתוכן שלכם יקבל יותר חשיפה.

חשוב גם לציין כי הזמנים הטובים ביותר לפרסום עשויים להשתנות בהתאם לקהל הספציפי שלכם. לדוגמה, אם קהל היעד שלכם ממוקם בעיקר באזור זמן אחר, ייתכן שתרצו להתאים את זמני הפרסום שלכם בהתאם.

מה לגבי קידום ממומן בטיק טוק?

עבור קידום ממומן בטיקטוק יש כמה גורמים שונים שיש לקחת בחשבון כמו קהל היעד שלכם, המיקום הגיאוגרפי שאליו ברצונכם למקד וסוג המוצר או השירות שאתם מקדמים. עם זאת, בהתבסס על מגמות כלליות, נצפה שהזמן הטוב ביותר להפעיל מודעות PPC ב-TikTok הוא בשעות מחוץ לעבודה ובסופי שבוע. הסיבה לכך היא שמשתמשי TikTok רבים נוטים להיות פעילים יותר באפליקציה בשעות הפנאי שלהם, כגון אחרי הלימודים או העבודה, ובסופי שבוע.

טיפים למקסום המעורבות ב- TikTok

בנוסף לפרסום בזמנים האופטימליים, ישנם מספר טיפים נוספים שכדאי לזכור בעת ניסיון למקסם את המעורבות ב- TikTok:

השתמש בצלילים וב- hashtags טרנדיים: שימוש בצלילים פופולריים ו- hashtags יכולים לעזור לתוכן שלכם להתגלות על ידי קהל רחב יותר.

שמרו על קטעי הווידיאו שלכם קצרים ומרתקים: הפורמט של TikTok מיועד לסרטונים קצרים ותופסי תשומת לב, אז שמרו על התוכן שלכם תמציתי ומושך חזותית.

תקשרו עם הקהל שלכם: תגובה לתגובות והודעות שאתם מקבלים יכולה לעזור לבנות קהילה סביב התוכן שלכם ולהגדיל את המעורבות.

אינפינס: שיווק דיגיטלי לעסק

מחפשים שיווק דיגיטל לעסק? אנחנו משרד שיווק דיגיטלי בשירות מלא, עם מוכנות לעזור בכל הצרכים שלכם. צרו איתנו קשר לעוד מידע!

סיכום

על ידי פרסום בזמנים האופטימליים, אתם יכולים להגביר את המעורבות שלכם ואת טווח החשיפה ב-TikTok. זכרו שעקביות היא המפתח בכל הנוגע למדיה חברתית, אז הקפידו לשמור על לוח זמנים קבוע של פרסום ועקבו אחר הנתונים שלכם כדי לראות מה עובד ומה לא.

עם האסטרטגיות הללו, אתם תהיו בדרך הנכונה לבניית נוכחות מוצלחת ב- TikTok.

שיתוף:

מאמרים נוספים

לקבלת שיחת יעוץ
Open chat
דילוג לתוכן