על מה חשוב להקפיד בבניית אתרי וורדפרס?

על מה חשוב להקפיד בבניית אתרי וורדפרס?

 

החלטתם להקים אתר לעסק שלכם? מדובר על צעד חשוב מאוד, צעד שיכול להביא איתו יתרונות רבים. המערכת האידיאלית לבניית אתרי אינטרנט היא מערכת וורדפרס. רוב הסיכויים כי גם את האתר שלכם תבנו באמצעות המערכת הספציפית הזאת. אך גם אם תעבדו עם חברת בניית אתרים, מוטב כי תכירו את המערכת על בוריה. כך תדעו כי האתר שבונים לכם יהיה כזה שתוכלו להרוויח ממנו המון. על מה חשוב להקפיד בעת בניית אתרי וורדפרס לעסק? הבאנו לכם כמה דברים שיכולים לעשות את ההבדל.

 

נוחות הגלישה באתר

כאשר אתם בונים אתר לעסק או לכל עניין שהוא, עליכם לחשוב על הגולשים. הרי הם אלה שאמורים לגלוש באתר, והם ירצו לעשות זאת בהנאה רבה. אם הגולשים לא ייהנו מהגלישה באתר, הם ככל הנראה יוותרו על התענוג. אתם לא תרצו שהגולשים יעדיפו לגלוש באתרים אחרים, כי כך האתר לא יממש את הפוטנציאל שלו. ההמלצה היא שתדאגו קודם כל לנוחות הגלישה באתר. ברגע שיהיה נוח לגלוש באתר, אין סיבה שהגולשים לא יגלשו בו.

 

אתר אינטרנט מותאם למובייל

למעלה מ-80 אחוז מהגולשים שייכנסו לאתר שלכם יעשו זאת דרך המובייל. האם אתם מכירים את הנתון הזה? אם כן, ככל הנראה תבינו בדיוק על מה אנו עומדים לדבר. ישנה חשיבות להתאים את האתר לגלישה דרך המובייל עוד בתחילת הדרך. אל תחכו עם זה יתר על המידה, כי בסוף תשלמו על כך ביוקר. גם כאן אפשר להגיד בצורה חד משמעית אם האתר לא יהיה מותאם, גולשים יצאו ממנו.

 

הכנסת תוכן בקביעות לאתר

כאשר תתחילו לבצע בניית אתרי וורדפרס, לא תמיד תבינו את ההשלכות להמשך הדרך. אך ישנה חובה לעדכן את האתר בקביעות על מנת שתוכלו לקבל ממנו תועלת. אם האתר לא יעודכן באופן קבוע, הוא לא יממש את הפוטנציאל שלו. הכנסת תוכן בקביעות לאתר זוהי משימה חשובה שתצטרכו לעמוד בה. גם אם אין לכם זמן, האתר חייב להישאר מעודכן. אם האתר לא מתעדכן בקביעות זה אפילו עלול לפגוע בקידום האורגני שלו.

שיתוף:

מאמרים נוספים

לקבלת שיחת יעוץ
Open chat
דילוג לתוכן