קהל Look A Like בפייסבוק, הקמפיין שיביא לכם תוצאות!

קהל Look A Like בפייסבוק, הקמפיין שיביא לכם תוצאות!

 

פרסום ושיווק באינטרנט הפך בשנים האחרונות להיות חלק בלתי נפרד מאסטרטגיית שיווק של עסקים רבים. פרסום בפייסבוק מכיל המון כלים שניתן להשתמש בהם, אחד הכלים הקיימים כיום הוא Look A Like בפייסבוק – כלי שמאפשר למצוא את הקהל הלקוחות הפוטנציאלי באמצעות סינון דמוגרפי של קהל בעל אינטרסים משותפים. מדובר בכלי שיווקי מאוד יעיל שפונה לכל העוקבים אחד דף או קבוצת העסק בפייסבוק.

 

למה צריך Look A Like?

כל בעל עסק שרוצה להתפתח ולהגדיל את הרווחים, צריך להכיר היטב את קהל היעד שלו. Look A Like מבצע ניתוח של אותם עוקבים על מנת למצוא בסיס משותף שמחבר ביניהם. כל אותם נתונים מתחברים ומוצאים את קהל היעד והמשתמשים בעלי הפוטנציאל הגבוה ביותר לרכוש את השירות או המוצר שיש לך להציע. הכלי מאפשר לבעל העסק להוזיל עלויות של שיווק ופרסום במדיה ויוצר פלטפורמה נוחה וזמינה עבור המשתמשים לרכישת המוצר או השירות.

 

איך Look A Like  עובד?

על מנת להשתמש בכלי, ראשית יש לבחור את קבוצת המשתמשים שממנה רוצים לבנות את קהל היעד. המשתמשים יכולים להיות מבקרים באתר, רשימה של לקוחות או משתמשים שעשו לייק לעמוד העסק. על מנת לייעל את התהליך, יש לבחור לפחות בכמאה משתמשים – גודל הקבוצה יעלה את יעילות הכלי כיוון שיהיה ניתן לאסוף כמה שיותר נתונים ולהביא לתוצאה של קבוצה בעלי מכנה משותף. גם קבוצה קטנה יותר תביא לתוצאות טובות אך המטרות שיוצבו יהיה פחות ממוקדות כיוון שיכול להיות משתמשים באותה קבוצה שלא יחלקו אינטרסים משותפים עם משתמשים אחרים. הדבר עלול לגרום גם לכך שמודעת הפרסום של העסק תוצג פחות אך היא תהיה יותר ממוקדת בקהל הלקוחות הפוטנציאלי שכבר נחשב לאוהד של העסק. אפשר גם להשתמש בכלי ולהתמקד בקבוצת דמוגרפיה מסוימת – מיקום פיזי של המשתמשים, גילם ואף מינם. את הפרמטרים הללו ניתן להוסיף כך שהחיפוש עבור קהל היעד יהיה יותר ממוקד. השלב האחרון בתהליך יהיה יצירת מודעת הפרסום של העסק וזאת באמצעות שימוש בטקסט שיווקי ותמונה שימשכו את תשומת הלב של הלקוחות הפוטנציאליים.

 

סוכנות הדיגיטל אינפינס מתמחה בפרסום בפייסבוק ובעלת ניסיון רב בניהול קמפיינים המבוססים על קהל Look A Like.

שיתוף:

מאמרים נוספים

לקבלת שיחת יעוץ
Open chat
דילוג לתוכן