שיווק דיגיטלי – איך עושים את זה

שיווק דיגיטלי, איך עושים את זה, ומאילו טעויות כדאי להימנע כדי להרוויח מהפעילות ברשת?

בעלי עסקים רבים הפנימו את הפוטנציאל העצום של השיווק הדיגיטלי, אך רובם ככל הנראה מתקשים להתנהל בזירה זו או נמצאים עדיין בשלבי ניסוי וטעייה. לכן, אין ספק שתחום שיווק דיגיטלי כְּדָאִי לעסקים רבים, אך הוא עלול לגרום לחוסר מיקוד ולטעויות.
אספנו לכם את הטעויות הנפוצות ביותר שעסקים מבצעים בעולם השיוויק הדיגיטלי וכיצד לפתור אותן.

בואו נדבר על הרשתות החברתיות, פייסבוק ואינסטגרם.
חשוב להבין שישנה השפעה לתדירות הפוסטים שאנו מעלים לדף הפייסבוק ואינסטגרם. במילים אחרות ככל שנעלה יותר פוסטים, כך בעתיד לבוא לכל לפוסט יהיו יותר תגובות ויותר חשיפה. לכן רצוי שיהיה מי שיעבוד על קידום באינסטגרם באופן שוטף ושדפי הפייסבוק יהיו פעילים בכדי שיותר לקוחות יחשפו לעסק שלכם, וכך, במידה הפרסום מדיוק, יגיעו גם הלקוחות.
אך זו טעות מרה היא לחשוב שיווק דיגיטלי מתחיל ונגמר בפרסום אורגני ברשתות החברתיות: פייסבוק ואינסטגרם. נוכחות דיגיטלית לעסק באמצעות פרסום בפייסבוק/אינסטגרם בלבד, כיום במיוחד, אינו מספיק! וזאת בשל העובדה שכמעט כל מי שעשה 'לייק' לעמוד עסקי לא יחזור לבקר בו באופן עצמאי.

רבים מבעלי העסקים עובדים עם חברות פרסום שמקימים להם קמפיינים ממומנים מקצועיים וממוקדים וכתוצאה מכך נהנים מלקוחות שמגיעים אליהם ישירות מבלי לרדוף אחריהם.
פתרונות נוספים הם מיתוג ובניית שפה גרפית להגברת הנוכחות של העסק בעולם האינטרנטי. בראש ובראשונה, אתר אינטרנט או במינימום הקמת דף נחיתה. החשיבות בבניית אתר מותאם לצורכי העסק היא קריטית. האתר של העסק יכול להתמקד את הגולש בשירותים ובמוצרים

שיתוף:

מאמרים נוספים

לקבלת שיחת יעוץ
Open chat
דילוג לתוכן