קידום בטיקטוק

איך לשווק את העסק בטיקטוק?

אם אתם לא מכירים את טיקטוק (Tik Tok), זו אפליקציית מדיה חברתית שצוברת פופולריות במהירות בתקופה האחרונה. זו פלטפורמה מצוינת לשיווק עסקים, וישנן דרכים רבות להשתמש בה לטובתכם. במאמר זה, נדון בכמה מהדרכים הטובות ביותר לשיווק העסק שלכם באמצעות טיקטוק במטרה להגדיל את העסק. אנו גם נספק כמה טיפים כיצד להתחיל.

לקבלת הצעת מחיר
פרויקטים נבחרים
לקבלת הצעת מחיר

לקוחות מספרים

שלום נחמיאס‏
״תוצאות מדהימות,עם עובדות אני לא מתווכח ! באינפינס עושים זאת נכון ובמקצועיות.״
אבי אסייג אול.איי.טי
״תודה רבה על אתר החדש www.allit.co.il .צוות אינפינס מקצועי חדשן קשוב ויצירתי . ממש מרוצים תודה רבה ״.
זאב גולן
״כמנהל וותיק המכיר היטב את נושא הדיגיטל בכלל והקמת האתרים הפרט, ברצוני לציין במיוחד את יאיר והצוות שלו. עסק מקצועי, מוכשר והוגן מאוד״
סיגל סטודיו טושה
״רוצה לשתף ולפרגן לצוות מדהים שהולך איתי יד ביד ..קשוב לרצונות מגשים חלומות …השירות מהיר יעיל ומקצועי … יאיר איש מדהים …שיודע להקשיב לתת עצה ולהיות עבורך אני מרוצה …רוצים גם …זה הזמן להתקשר ולהתחיל …ההצלחה בטוחה״
Ohad Bahagali
״יאיר טיפל בתיק הפרסום של "שדות-קטיף תותים" במשך מס' חודשים. מיותר לציין, שהחשיפות, הלייקים וכפועל יוצא, מס' הלקוחות עלה בצורה ניכרת.״
אלמוג מטבחי יוקרה
לפני 3 שנים הקמתי אתר עם אינפינס מיתוג עסקי ללא כל רקע בתחום וללא ספק הצלחה ענקית .מפעל מטבחים שמתנהל רק מקידום אינטרנטי פרסומי חי ובועט וממשיך להתפתח בצורה מופלאה הודות למקצועיות של אינפינס .שירות , אמינות , ומקצועיות ברמה אחרת .הבוטיק של קידומי האתרים …

מה זה טיקטוק?

טיקטוק היא פלטפורמת מדיה חברתית שבה משתמשים יכולים לשתף סרטונים קצרים של עצמם. היא משמשת בעיקר את דור ה-Z, אבל גם מספר המשתמשים המבוגרים הולך וגדל יותר.

טיקטוק התפוצצה בשנה האחרונה, וזה לא נראה שהיא הולכת לעצור בזמן הקרוב.

למה כבעלי עסק אתם רוצים להיות בטיקטוק?

כבעלי עסק, אתם רוצים לדאוג לקידום בטיקטוק כי זו דרך מצוינת להגיע לקהל גדול ומעורב. אתם יכולים להשתמש ב-טיקטוק כדי להציג את המוצרים שלכם, לשתף תוכן מאחורי הקלעים ולספר את סיפור המותג שלכם.

בנוסף, אתם יכולים להשתמש ב-TikTok כדי ליצור קשר עם משפיענים שיכולים לעזור לקדם את העסק שלכם. משפיענים יכולים לעזור לכם להגיע לקהל גדול יותר וכך להגדיל יותר את החשיפה של העסק על ידי שיתוף התוכן שלכם עם העוקבים שלהם.

איך להשתמש בטיקטוק כדי לשווק את העסק שלכם?

ישנן דרכים רבות להשתמש בטיקטוק כדי לשווק את העסק שלכם. אתם יכולים ליצור סרטונים קצרים המציגים את השירות שאתם מעניקים, את המוצרים שלכם, את סיפור המותג שלכם ועוד.

דרך נוספת היא באמצעות קידום ממומן בטיקטוק. אתם יכולים ליצור מודעות קצרות באורך 15 או 30 שניות. מודעות אלו יכולות להיות יעילות ביותר בהגעה לקהל היעד שלכם ולהניב המרות.

כפי שציינו קודם לכן, אתם יכול להשתמש ב-טיקטוק כדי ליצור קשר עם משפיענים שיכולים לעזור לקדם את העסק שלכם. אם אתם יוצרים קשר עם המשפיענים הנכונים עבורכם, הם יכולים לעזור לכם להגיע לקהל גדול יותר ולהגדיל את חשיפת העסק שלכם. לדוגמה, חברת נייקי הגדולה שיתפה פעולה עם מספר משתמשי טיק טוק פופולריים כדי ליצור תוכן המציג את המוצרים שלהם.

טיפים לתחילת העבודה עם טיקטוק

אם אתם חדשים בעולם של הטיקטוק, יש כמה דברים שכדאי לזכור.

תשומת לב

ראשית, וידאו שהסרטונים שלכם יצירתיים ומושכים. זכרו, יש לכם רק כמה שניות ללכוד את תשומת הלב של המשתמשים, אז וידאו שהסרטונים שלכם מושכים את העין ומעניינים.

שימוש בהאשטאגים

בנוסף, השתמשו בהאשטאגים כדי לעזור לסרטונים שלכם להגיע לקהל גדול יותר ולקהל הנכון עבורכם.

שיתופי פעולה

ולבסוף, צרו שיתופי פעולה עם משפיענים שיכולים לעזור לקדם את העסק שלכם.

אם תעקבו אחר הטיפים האלו, תוכלו להיות בדרך הנכונה להצלחה בעולם הטיקטוק.

דוגמאות לעסקים שמשתמשים ב-טיקטוק ביעילות

ישנם עסקים רבים שמשתמשים ב-טיקטוק בצורה נכונה. לדוגמה, מותגי אופנה כמו Forever 21 ו-Zara השתמשו בטיקטוק כדי להציג את המוצרים שלהם ולספר את סיפור המותג שלהם.

גם מותגי קוסמטיקה כמו מייבלין ולוריאל השתמשו בטיקטוק בצורה נהדרת. הם יצרו סרטונים שמראים כיצד להשתמש במוצרים שלהם, והם גם הפעילו מודעות בפלטפורמה.

אם אתם מחפשים השראה, הקפידו לבדוק את העסקים הללו או עסקים גדולים אחרים שנמצאים בתחום שלכם ותראו כיצד הם משתמשים ב-טיקטוק כדי להגדיל את העסק שלהם.

העתיד של שיווק בטיקטוק

השיווק של טיקטוק נמצא עדיין בשלבים הראשונים שלו, אבל השיווק בפלטפורמה כבר הוכיח את עצמו כדרך יעילה להגיע לקהל גדול ומעורב. אנו מצפים שיותר ויותר עסקים יתחילו להשתמש בטיקטוק כדי לשווק את המוצרים והשירותים שלהם בשנים הקרובות.

איך אנחנו יכולים לעזור לכם?

אנו מציעים שירות של ניהול עמוד בטיקטוק. אנו עוזרים ביצירת תוכן, מחקר האשטאג, יצירת שיתופי פעולה עם המשפיענים הנכונים ועוד. אם אתם מעוניינים ללמוד עוד על איך אנחנו יכולים לעזור לכם עם שיווק טיקטוק, צור איתנו קשר עוד היום.

טעימה קטנה מבין לקוחותינו