Google vs Facebook מצאו את ההבדלים

מה עדיף? פרסום ממומן בפייסבוק או בגוגל?
בעידן הדיגיטלי אפשרויות הפרסום באינטרנט הן אדירות, ניתן לשווק את העסק שלך באין ספור פלטפורמות דיגיטליות. החוכמה היא להשקיע במקום הנכון ולעשות את זה באופן הנכון. מערכות הפרסום של פייסבוק ושל גוגל עובדות בצורה שונה וכדאי לדעת את ההבדלים בכדי להבין איזה פרסום יותר נכון לעסק שלך.

קידום ממומן בגוגל (Google Ads)

נתחיל עם גוגל, המטרה הראשונית של גוגל היא לארגן לעולם את המידע ולהפוך אותו לאוניברסלי.
כאשר אנו מעוניינים לדעת משהו מסוים סביר להניח שנחפש בגוגל, וגוגל תציג בפנינו את תוצאת החיפוש המבוקשת. מערכת המודעות של גוגל הינה הכלי שבאמצעותו מודעות הפרסום מוצגות לצד תוצאות החיפוש הרגילות (שאינן ממומנות). עם קידום אתרים ממומן PPC  יוצג המידע אודות העסק שלכם, בראשית עמוד התוצאות, בצד הדף או בתחתית.

בהתאם לכך, מסעדות, חנויות, יועצי משכנתאות ואפילו חברות בניה שישכילו להתאים את מודעות הפרסום למילות המפתח הנכונות יצליחו לייצר תנועה איכותית של גולשים שמתעניינים במוצר או בשירות וירצו להיכנס למודעות הממונות. לעיתים גולשים לא שמים לב להבדל בין מודעה ממומנת לבין תוצאת החיפוש האורגנית, ומקליקים על מודעת הפרסום בשל העובדה שזו עונה על בקשתם.

אחרי שנגענו בקצה הקרחון של גוגל נדבר על עולם הפייסבוק

פרסום ממומן בפייסבוק Facebok Ads

המוטו שמוביל את חברת פייסבוק הוא לתת לגולשים את הכוח לבנות קהילה ולחבר את העולם

שיתוף:

מאמרים נוספים

דרוש/ה מתכנת/ת WORDPRESS

משרד דיגיטל מצליח מחפש מתכנת/ת WORDPRESS מקצועי/ת להגשת מועמדות שלח/י לנו קורות חיים במייל info@infines.co.il התפקיד כולל: פיתוח אתרים מ-0 תחזוקת האתרים התנהלות יומיומית מול

דרוש/ה מעצב/ת פרילנסר

דרוש/ה מעצב/ת פרילנסר לשליחת קורות חיים והגשת מועמדות שלחו לנו מייל > info@infines.co.il דרישות התפקיד: ניסיון וידע בתוכנות גרפיות ניסיון בעיצוב לוגואים, קטלוגים וכתיבת תכנים

דרוש/ה מנהל/ת קמפיינים בדיגיטל

אנו מחפשים מנהל/ת קמפיינים תותח/ית להגשת מועמדות שלח/י לנו קורות חיים במייל info@infines.co.il התפקיד כולל: כתיבה שיווקית ויצירתית יצירת תוכנית אסטרטגית ללקוח יכולת קריאייטיב גבוהה

לקבלת שיחת יעוץ
Open chat
דילוג לתוכן