טיקטוק גם לעסקים רציניים? למה עורכי דין, רואי חשבון ומרפאות לא יכולים להרשות לעצמם להתעלם מהפלטפורמה

העולם הדיגיטלי ממשיך להתפתח, ופלטפורמות שבעבר נחשבו לצעירים בלבד, כמו טיקטוק, הפכו לכלי מרכזי בשיווק לעסקים מכל הסוגים – כולל כאלה שנתפסים כ”שמרנים” או “רציניים”. עורכי דין, רואי חשבון, מרפאות שיניים, מרפאות מומחים – כולם יכולים להפיק תועלת משמעותית באמצעות קידום בטיקטוק וקידום ממומן בטיקטוק, בתנאי שהתוכן מותאם נכון.

הזירה הדיגיטלית השתנתה – והלקוחות מחפשים ערך ואותנטיות

אם פעם התוכן השיווקי לעסקים רציניים היה מתנהל אך ורק באתר רשמי ובפרסומות בעיתון, היום הלקוחות מצפים לראות גם את הצד האנושי והנגיש של העסק. קידום בטיקטוק מאפשר להציג את הפנים שמאחורי המקצוע – עורך הדין שמסביר בז’רגון פשוט, רואה החשבון שנותן טיפ חכם או הרופאה שמרגיעה מטופלים לפני טיפול. קידום ממומן בטיקטוק יכול לחזק את החשיפה בדיוק לסוג הקהל הרלוונטי ולחבר בין מומחיות לאותנטיות.

עורכי דין בטיקטוק – כן, זה עובד

תחום המשפט נתפס ככבד ורציני, אבל דווקא בגלל זה, עורכי דין שמציגים את עצמם בצורה נגישה מצליחים ליצור עניין. סרטונים שמסבירים מה מותר ומה אסור בהסכם שכירות, או מה לעשות במקרה של תאונת עבודה, יכולים להגיע לאלפי צפיות. קידום בטיקטוק יכול להפוך את התוכן הזה לנכס, וקידום ממומן בטיקטוק יאפשר לו להגיע בדיוק לקהל המתעניין בתחומים הללו.

רואי חשבון – להעביר ידע מורכב בפורמט פשוט

דוחות שנתיים, תיאומי מס, החזרי מס – כל אלה נשמעים לרוב האנשים כמו נושאים מורכבים. אבל רואה חשבון שמסביר את זה בטיקטוק ב-30 שניות ובשפה עממית, הופך את הידע שלו לנגיש. בעזרת קידום ממומן בטיקטוק ניתן למקד קהלים לפי גיל, מקצוע או תחומי עניין (כמו עצמאיים, בעלי עסקים או שכירים שמחפשים להחזיר מס), ולמקסם את אפקטיביות הסרטון.

מרפאות ומטפלים – לבנות אמון מהשנייה הראשונה

לרופאים, פסיכולוגים, פיזיותרפיסטים ומטפלים יש יתרון בטיקטוק – הם יכולים ליצור תוכן שמרגיע, מסביר ומעורר הזדהות. סרטון קצר עם טיפ לחרדה, הדרכה לתרגיל גב פשוט, או הסבר על תהליך רפואי – יכולים לבנות אמון אמיתי. באמצעות קידום בטיקטוק התוכן הזה מגיע לאנשים שזקוקים לו, ובאמצעות קידום ממומן בטיקטוק ניתן להגדיר קהלים מדויקים לפי גיל, מיקום וסוג בעיה.

האתגר: לשמור על מקצועיות, לא על ריחוק

עסקים רציניים צריכים לזכור שטיקטוק לא אומר להוריד ברמה – אלא להנגיש. אפשר וצריך לשמור על שפה מקצועית, אבל כזו שמדברת ללב ולראש של הקהל. קידום בטיקטוק לא פוגע בתדמית, אלא מחזק אותה כשהוא נעשה נכון – ומראה שמאחורי החליפה והדיפלומה, יש אדם שמבין מה עובר על הלקוח.

לסיכום – עסק רציני שלא נמצא בטיקטוק? זו החמצה

טיקטוק היא לא גימיק לבני נוער בלבד – אלא פלטפורמת שיווק חכמה ורבת עוצמה. עורכי דין, רואי חשבון, רופאים ומרפאות יכולים להשתמש בה כדי לבנות אמון, לחשוף ידע ולהביא לקוחות חדשים. קידום בטיקטוק הוא הצעד הראשון, קידום ממומן בטיקטוק הוא הכלי להגדלת החשיפה, והביחד הזה – הוא מתכון להצלחה גם בעולם הרציני ביותר.

שיתוף:

מאמרים נוספים

לקבלת שיחת יעוץ
Open chat
דילוג לתוכן